Profile
Blog
Photos
Videos
Hej til alle jer derude som sidder og følger med i min lille blog her fra Branäs :) Vi er så småt ved at være nået til vejs ende og dette er altså mit sidste indlæg her på blog'en.
Når jeg kigger tilbage på de tre måneder der er gået her i Branäs, jamen så ser jeg tilbage på en tid med rigtig mange glade gæster, utrolig flot vejr (ikke mindste i vinterferien, uge 7), lærerige oplevelser og nogle utrolig gode stunder både med gæster, chauffører, kollegaere og ikke mindst svenskerne. Det har ikke altid været lige sjovt, man savner familien og vennerne, kunne til tider ønske sig lidt flere gæster og dermed også flere arbejdsopgaver, men dette afhjalp jeg lidt, ved at tage job heroppe i Branäs, i lifterne, hvor jeg nu har stået et par gange igennem sæsonen, specielt de sidste par dage har jeg nydt godt af det og idag er ikke en undtagelse.
Min tid i Branäs er ved at være slut og jeg glæder mig til at komme hjem, men jeg kan ikke sige at der ikke er en hel del af Branäs som jeg kommer til at savne, for Branäs er virkelig et hyggeligt lille skisportssted, hjvor man kommer utrolig tæt på hinanden og der er bestemt hellere ingen fare for at man farer vildt :)
Jeg vil takke af for denne gang og jeg håber at alle dem der har haft besøgt mig heroppe i Branäs, tænker tilbage på stedet, præcis på samme måde som jeg og vender tilbage igen engang, måske allerede næste år? - hvem ved...
Louise
- comments


