Branäs, Sweden
Hej til alle jer derude som sidder og følger med i min lille blog her fra Branäs :) Vi er så småt ved at være nået til vejs ende og dette er altså mit sidste indlæg her på blog'en.
Når jeg kigger tilbage på de tre måneder der er gået her i Branäs, jamen så ser jeg tilbage på en tid med rigtig mange glade gæster, utrolig flot vejr (ikke mindste i vinterferien, uge 7), lærerige oplevelser og nogle utrolig gode stunder både med gæster, chauffør...


