Profile
Blog
Photos
Videos
Branäs
Så har jeg nästen väret i Branäs i en uge og det ser godt ud - pisterne er ikke åbnet endnu - desvärre, så jeg har knoklet med at få styr på velkomstkuverter, informationsmappe og alt det der ellers hörer til :)
Branäs-folkene arbejder på höjtryk for at få alting gjort klar til de näste dage hvor pisterne åbner op og skigästerne kommer til! Branäs er en hyggelig lille by, hvor man finder det meste samlet indenfor et lille område - jeg ser frem til at pisterne åbner og jeg kan udforske skiterränet og komme op og se toppen af Branäs.
De förste TEAM BENNS gäster kommer allerede på söndag og der er nok at se til - vi ses på pisten
Louise
- comments


