Profile
Blog
Photos
Videos
Branäs
Endnu en uge er gået og jeg er tilbage i Branäs efter en rigtig god nytårsaften i Stöten, sammen med fire af mine kollegaer heroppe fra norden :)
Jeg kan så småt begynde at se frem til rigtig mange gæster, derfor har jeg også haft en del papirarbejde de sidste par dage - og allerede imorgen får jeg et par familer og i næste uge får jeg 116 skoleelever på besøg - som jeg begynder at få gæster her i Branäs, så er de sidste pister også ved at være åbnet op, og det gør det jo lidt sjovere at stå på ski i Branäs :D
Det er blevet koldt heroppe i norden - og Branäs er bestemt ikke gået fri, dog er der masser sol, så alt ialt har vi rigtig pænt skivejr for tiden.
Så går arbejdet for alvor igang - Louise
- comments


