Sölden, Austria
Så blev det endnu en gang tid til en lille blog. I denne uge har der været fuld fart over feltet med både Pubcrawl, picnic, kælkeaften og afterski. Ligeledes har vi også haft en hel uge med solskin så vejret har bestemt ikke været til at klage over.
Jeg er også kommet godt i gang i Sölden jeg har nu været her i en uge og jeg er ved at været kørt ind i alle tingene og klar til at tage over fra på lørdag :)
Gæsterne i næste uge kan se frem til...

