Sölden, Austria
Solen og varmen er kommet og sæsonen er ved at synge på sidste vers, det er dog stadig masser af god stemning. Men samtidig kan det også mærkes at der er lavsæson, dvs at der er masser af plads på pisterne og ingen kø ved lifterne. Og det forlyder at næste uge bliver ca lige dan så det tegner til at blive en super uge.

