Profile
Blog
Photos
Videos
Kørerteksniskanlæg 20/11-08
Så nåede vi til anden dagen og dermed også den sidste dag for vores kursus på kørertekniskanlæg - men inden vi når ud til kørertekniskanlæg, så er der jo morgenmad og sikke en morgen Hvem skulle tro det var så svært at skænke en kop kaffe?! ...første gang vælter det ned i koppen og ud over bordet, så der skulle en del servietter til at tøre det op - anden gang beder jeg pænt min sidemand Jakob om at passe godt på for nu skulle jeg altså lige have en kop til, og jeg stiller koppen klar oven på alle de brugte servietter, jeg kan jo lige så godt tage mine forholdsregler tænker jeg, og det var jo nok også meget klogt for endnu engang vælter kaffen udover det hele og kanden er næsten ved at være tom....!
Tilbage på kørerteknisk skulle vi atter ud og kører bil - sjovest var det, da vi skulle kører bilerne ud i "snedriver" og trække hinanden fri, til tider noget der gik forholdsvis hurtigt, men men men... hehe når Sebastian sætter sig bag rattet, jamen så skal det nok blive sjovt, i hvert fald i første omgang ...
Til slut skulle jeg, og min makker Jakob aka Sunshine, sætte snekæde på et dæk og skifte dæk - snekæder er godt nok ikke nemme at have med at gøre, men efter lidt vejledning fra instruktør og Daniel, jamen så lykkedes det endelig og mht skift af dæk, jamen så var det jo pære let!
Alt ialt har kørertekniskanlæg været utrolig lærerrigt - jeg får godt nok ikke nogen bil i Branäs, men hvis nogle af mine kør-selv gæster skulle få brug for at få skiftet dæk eller skal lege lidt med de snekæder, jamen så er jeg parat til at hjælpe til - glæder mig i hvert fald til at komme afsted!
Ses i Branäs - Louise
- comments


